Tu najdeš novice o lahkem branju.
20. maja bo 2. Posvet o lahkem branju. 20. maj je sreda. Posvet bo na Ravnah na Koroškem. Pogovarjali se bomo o tem, kaj bralci beremo za lahko branje in o tem, kako beremo. Prijavite se. Povejte svoje izkušnje. Preživite z nami lep dan. Prijazno vabljeni!
VABILO: KLIK PRIJAVNICA: KLIK
PIŠI NAM NA NAŠ ELEKTRONSKI NASLOV info@lahkobranje.si LAHKO TUDI KLIKNEŠ NA KUVERTO: