Ivan Tavčar: Visoška Kronika
1363
Zgodbo je napisal slovenski pisatelj Ivan Tavčar.
To je zgodba o družini Kalan.
Pripoveduje jo Izidor Kalan.
Zapisal je pomembne dogodke,
ki so se zgodili v preteklosti.
V tej knjigi je zgodba napisana tako,
da je lažja za branje.
Razumeli jo bodo tudi ljudje, ki težko berejo.
Na koncu knjige so zapisane in razložene težke besede.
Na koncu knjige so opisane tudi osebe iz zgodbe.
Knjigo lahko prenesete tukaj - KLIK.
Knjigo si lahko sposodite v knjižnici.
Sposodite si jo lahko pri nas.
Knjige ni več mogoče kupiti.
Lahko nam tudi pošljete elektronsko pošto na elektronski naslov zavod.
Upamo, da vam bo zgodba všeč.
Izdal Zavod RISA.
Zbirka VELIKE ZGODBE.
Priredila Saša Fužir s sodelavci.
Ilustriral Ciril Horjak s sodelavci.
Knjiga je izšla s pomočjo Evropske prestolnice kulture Maribor 2012.