Nahajate se: Domov » Knjižnica » Romani

Romani

Fran Saleški Finžgar: Pod svobodnim soncem

Fran Saleški Finžgar: Pod svobodnim soncem

 

Zgodbo je napisal pisatelj Fran Saleški Finžgar.
Zgodba govori o Slovenih.
Sloveni so bili ljudstvo.
Živeli so svobodno.
Živeli so skromno in pošteno.
Pasli in redili so živino.
Verovali so v svoje bogove.
To so bili slovanski bogovi.

Sloveni so se borili z Bizantinci.
Bizantinsko cesarstvo je bilo zelo mogočno.
V njem sta vladala cesar in cesarica.
V Bizancu so živeli razkošno in potratno.
Živeli so drugače kot Sloveni.

V naših 2 knjigah je zgodba napisana tako, 
da jo lahko beremo in razumemo vsi.
Razumejo jo lahko tudi tisti ljudje,
ki težko berejo.
Takim knjigam rečemo lahko branje.
Zgodbo smo v 2 knjigi razdelili zato,
da bo branje še lažje.

Prvo knjigo lahko prenesete tukaj - KLIK.
Tukaj lahko prenesete drugo knjigo - KLIK.

Knjiga je brezplačna.
Izdati jo je pomagalo Ministrstvo za kulturo.