Nahajate se: Domov » Knjižnica » Romani

Romani

  • 17 november 2018

V knjigi je 7 zgodb slovenskih pisateljev. Priredili smo zgodbe:
- Ivana Tavčarja,
- Prežihovega Voranca,
- Bogomirja Magajne,
- Slavka Gruma in
- Cirila Kosmača.

  • 3 januar 2018

Zgodba govori o mladih zaljubljencih Romeu in Juliji.
Zgodila se je pred davnimi časi v Italiji.
Poznajo jo ljudje po vsem svetu.

  • 1 januar 2018

POD SVOBODNIM SONCEM je stara zgodba.
Govori o Slovenih.
Zgodbo je napisal pisatelj Fran Saleški Finžgar
Pred več kot 100 leti.

  • 1 januar 2018

To je zgodba o družini Kalan.
Pripoveduje jo Izidor Kalan.
Zapisal je pomembne dogodke,
ki so se zgodili v preteklosti.