Fran Saleški Finžgar: Pod svobodnim soncem
1414
Zgodbo je napisal pisatelj Fran Saleški Finžgar.
Zgodba govori o Slovenih.
Sloveni so bili ljudstvo.
Živeli so svobodno.
Živeli so skromno in pošteno.
Pasli in redili so živino.
Verovali so v svoje bogove.
To so bili slovanski bogovi.
Sloveni so se borili z Bizantinci.
Bizantinsko cesarstvo je bilo zelo mogočno.
V njem sta vladala cesar in cesarica.
V Bizancu so živeli razkošno in potratno.
Živeli so drugače kot Sloveni.
V naših 2 knjigah je zgodba napisana tako,
da jo lahko beremo in razumemo vsi.
Razumejo jo lahko tudi tisti ljudje,
ki težko berejo.
Takim knjigam rečemo lahko branje.
Zgodbo smo v 2 knjigi razdelili zato,
da bo branje še lažje.
Prvo knjigo lahko prenesete tukaj - KLIK.
Tukaj lahko prenesete drugo knjigo - KLIK.
Knjiga je brezplačna.
Izdati jo je pomagalo Ministrstvo za kulturo.