V knjigi je 7 zgodb slovenskih pisateljev. Priredili smo zgodbe: - Ivana Tavčarja, - Prežihovega Voranca, - Bogomirja Magajne, - Slavka Gruma in - Cirila Kosmača.
Zgodba govori o mladih zaljubljencih Romeu in Juliji. Zgodila se je pred davnimi časi v Italiji. Poznajo jo ljudje po vsem svetu.
POD SVOBODNIM SONCEM je stara zgodba. Govori o Slovenih. Zgodbo je napisal pisatelj Fran Saleški Finžgar Pred več kot 100 leti.
To je zgodba o družini Kalan. Pripoveduje jo Izidor Kalan. Zapisal je pomembne dogodke, ki so se zgodili v preteklosti.
PIŠI NAM NA NAŠ ELEKTRONSKI NASLOV info@lahkobranje.si LAHKO TUDI KLIKNEŠ NA KUVERTO: